האוסף השבועי 21.08.2009


אישה מתלוננת בפני בעלה: "אוף, ממש נמאס לי! אתה שוכח בכלל שיש לך אישה וילדים! מתי בפעם האחרונה יצאת איתנו לאיזה מקום? מתי בפעם האחרונה קנית לנו משהו? מתי יצא לך לשחק בפעם האחרונה עם הילדים? אתה כל היום שקוע רק בכדורגל וכדורגל וכדורגל! אני בטוחה שאתה אפילו כבר לא זוכר את יום הנישואין שלנו!" הבעל השיב בתמיהה: "למה את סתם אומרת? זה לא היה בדיוק באותו יום שברצלונה זכתה בגביע?"


בעליו של מפעל גדול החליט לרדת לאולמות הייצור ולפקח קצת על העובדים והפועלים. כשהוא ירד, הוא ראה את אחד הפועלים נשען לו על איזה עמוד ולא עושה דבר! "כמה אתה מרוויח בחודש?!" שאל אותו בעל המפעל. הפעול השיב: "כ-ארבע אלף בחודש..". בעל המפעל הוציא מארנקו ארבע אלף ש"ח, נתן לפועל ואמר: "קח את זה, לך מפה ואל תחזור. הנה גם הפיצויים שלך..." ונתן לו עוד כ-עשרים אלף ש"ח. והפועל הלך לו לשלום. בעל המפעל ניגש לאחד ממנהליו: "תגיד לי, איך אתם קיבלתם בחור כזה עצלן למפעל שלי"? המנהל השיב: "האמת.. הוא בכלל לא עובד אצלינו.. הוא השליח של הפיצה..."


עכבר קטן רואה פיל בתוך אגם, וצורח: "צא החוצה!!!" הפיל בקושי מסתכל לעברו וממשיך בעיסוקו. העכבר צורח שוב: "צאאא מהמיםםםםם!!!" אך שוב.. הפיל לא מתייחס. העכבר מתעצבן, הדם עולה לראש, ושוב הוא צורח בכל כוחותיו "צא החוצה מהמים!!!!" והתחיל לפתוח באיומים שאם לא יצא - הוא יעשה לו ככה וככה.. אך שוב, הפיל לא התייחס.. לאחר כמה דקות של זעם וצרחות מצד העכבר, הפיל יצא לו באיטיות מהמים.. העכבר הסתכל ואמר: "אה, עזוב.. לא משנה. חשבתי שגנבת לי ת'בגד ים..."



בן: "אבא! מה זה פוזל?!" אבא: "אתה רואה שם את שני העמודים? פוזל רואה ארבע!" בן: "אבל אבא, יש שם רק אחד!!!"


בן אדם עם בעיות שמיעה בא לחברו וסיפר: "אחי! אתה לא מבין!!! קניתי עכשיו מכשיר שמיעה משו איכותי ביותר! מהחברות המובילות בעולם!!! עולה חמש אלף דולר, ושווה כל פרוטה!" - חברו ענה: "וואלה, יפה, תתחדש! איפה קנית את זה???" - "עכשיו? שמונה וחצי בדיוק.." ☺


בחור תחמן הגיע לחנות וראה שם מכשיר דיוידי במאה עשרים ש"ח.. הוא פנה למוכר בהצעה "בא נעשה עיסקה... אני משלם על זה שמונים שקלים, ומביא לך בנוסף את הפלאפון שלי... יש מצב?" המוכר ראה כי יש לו מכשיר דווקא די נחמד, ונענה בחיוב. הבחור שילם את הסכום הנדרש... לקח את הדיוידי ואמר למוכר.. "תרשום.. אפס חמש ארבע.. .. ..."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה