מה האייקיו שלך? קורע!

צאצא של אלברט איינשטיין, גאון בן דורינו, הסתובב לו במסיבה ואחד ניגש אליו על מנת לשוחח. הגאון: "תגיד, מה מספר האייקיו שלך?!" האיש: "200". הגאון: "וואו! מרשים ביותר!" ופתח איתו בשיחה על נושאים ברומו של עולם; על סטטיסטיקות, מדע וכל מיני חידושים טכולוגיים ואקטואליים. הם שוחחו גם על דברים בתחומי כימיה ופיזיקה, וכל דיבורם היה עשיר בתכנים ברמה אינטלקטואלית מאוד.

בהמשך הערב, ניגש אדם נוסף לגאון. הגאון שאל: "תגיד, מה האייקיו שלך?!" האיש ענה: "150" הגאון פתח גם איתו שיחה אינטלקטואלית בנושאים חשובים ונחשבים, אך לא ברמה גבוהה כמו הקודם.

אחר כך ניגש עוד אדם לגאון, וגם אותו הגאון שאל: "מה האייקיו שלך?!" האיש ענה: "100" הגאון פתח איתו שיחה בנושאים פוליטיים, לא יותר מידי ברומו של עולם, אך אקטואליים ובניסוח מאוד תרבותי.

אחר כך ניגש אליו עוד אדם. "מה האייקיו שלך?!" שאל הגאון. האיש ענה: "80" והגאון פתח איתו שיחה בנושאים פוליטיים, חברתיים סוציאליים, דיבורים ברמה קלילה, וכמובן - הכל ברוח טובה.

אחריו, הגיע אדם נוסף, הגאון שאל גם אותו: "מה האייקיו שלך?!" האיש ענה: "50" הם פתחו בשיחה: "וואי אחי יצא לך לראות אתמול את 'האח הגדול'...?" ☺


---
אהבת? בבקשה שתף את חברייך במייל או בפייסבוק!

קישור לקטע:
 http://blog.jokes.org.il/2013/05/funny.html