השתגעת?!

       יהודי אחד עבר לארה"ב עם משפחתו בכדי לעבוד בעבודה בכירה בתור מנהל. אחרי כמה חודשים, בעל החברה ניגש ליהודי ואמר לו: "תשמע, כאן בעבודה כולנו נוצרים, נוצרים דתיים, אנחנו מתעסקים בשבת, וזה מאוד לא מתאים לנו שהמנהל שלנו יהיה יהודי." הוא הראה לו את כל הדרך להמיר את דתו, שכנע אותו שנצרות זה ה-דבר, והיהודי הלך למשפחתו והודיע שמעתה הם הולכים לכנסיות, והם נוצרים.

     אישתו מאוד נפגעה מזה, והייתה בשוק - אבל הבינה גם היא את המשמעות של זה ושזה מאוד חשוב לקריירה של בעלה. אחרי כמה חודשים, פתאום האישה התחילה להתגעגע לנרות שבת, אוכל כשר, בית יהודי וכו', וסיפרה על זה לבעלה. הוא רק המשיך להסביר לה כמה זה חשוב לקריירה ושזה בסדר.. אך בשלב מסויים היא שכנעה אותו שכסף זה לא הכל, והוא נתקף מצפון והחליט ללכת להתגייר חזרה.

    הוא פנה לבעל החברה וסיפר לו: "תשמע, אין מה לעשות, אני נולדתי יהודי ואני רוצה למות יהודי, וזה חשוב לי עד כדי כך שאני מוכן להתפטר מהעבודה אם צריך, כמובן בדרך יפה, פשוט זו הדרך שלי ורע לי ולמשפחתי להיות נוצריים, כי זה פשוט לא אנחנו.." בעל החברה נדהם מאיך שהציג את זה, וראה שזה באמת חשוב לו, והודיע לו: "טוב תשמע, אני רואה שזה באמת חשוב לך.. לא ידעתי שכל כך קשה לך עם זה.. אבל, אתה יודע מה?! תישאר בעבודה, כרצונך.. ותישאר יהודי, אני כבר אטפל בכל השאר!"

    היהודי נדהם ורץ הבייתה לספר זאת לאישתו: "לא תאמיני! קרה לנו נס! אני אוכל להישאר בעבודה בתור יהודי!". אישתו פתאום תפסה מבט חמוץ, כועס ומבואס: "תגיד לי, השתגעת?!" הוא נדהם ואמר לה: "מה?! זה לא מה שאת רצית?!" האישה ענתה: "כן כן! בטח שזה מה שרציתי! אבל עכשיו?! שבועיים לפני פסח?!?!?!" ☺


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה