האוסף השבועי 27.11.2009


איש אחד עשיר קנה בית ענק עם בריכה והחליט לעשות לכבוד הבית החדש שלו מסיבה גדולה. באמצע המסיבה בעל הבית מבקש מכולם לצאת לבריכה והם רואים שהיא מלאה בתנינים, כרישים, דגי פירנה וכל מיני חיות מסוכנות. בעל הבית אומר: "מי שמצליח לשחות את כל הבריכה שלי- אני מביא לו את הבית החדש הזה!" כולם בשקט אף אחד לא מדבר... אחרי שתי דקות אומר שוב בעל הבית: "מי שמצליח לשחות את כל הבריכה-אני מביא לו את הבית החדש הזה ואת המטוס הפרטי שלי!" שוב כולם בשקט... אחרי חמש דקות אומר בעל הבית: "מי שמצליח לשחות את כל הבריכה הזו אני מביא לו את הבית הזה, את המטוס הפרטי שלי ואת הבת שלי!!" כולם בשקט עוד כמה דקות ופתאום רואים איזה גמד קטן קופץ לתוך הבריכה ובקושי רב מצליח להשתחל ולהאבק עם כל החיות המסוכנות ולהגיע לצד השני. הוא יוצא מהמים נוטף דם, פצוע ותשוש ובעל הבית אומר לו : "כל הכבוד! לא חשבתי שמישהו יצליח! מה אתה רוצה קודם? את הבית, המטוס או את הבת שלי?" הגמד עונה לו : "אני לא רוצה שומדבר! אני רק רוצה לדעת מי הזבל שדחף אותי לבריכה!!!"


פרופסור איינשטיין ואשתו יצאו לכמה ימי קמפינג. הם בנו אוהל וישבו לאכול לאחר ארוחה דשנה ובקבוק יין טוב איחלו זה לזה לילה טוב ופרשו לישון. כעבור כמה שעות גב' איינשטיין מתעוררת ומעירה במרפק את הפרופסור . - " בעלי היקר , הבט לשמיים ואמור לי, מה אתה רואה ? " - " מליוני כוכבים ", ענה לו הפרופסור המכובד. - " ומה זה אומר לך ? ", אשתי היקרה. איינשטיין חשב רגע ובמאמץ להרשים את אשתו אמר : " מבחינה אסטרונומית זה אומר שקיימים מליוני גלקסיות ופוטנציאלית – ביליוני כוכבי לכת. מבחינה כרונולוגית אני משער שאנו מתקרבים לשעה 3.15 אחר חצות, מבחינה תיאולוגית אני רואה שהקב"ה הוא כל יכול ואנחנו יצורים קטנטנים חסרי כל חשיבות, מבחינה מטאורולוגית אני משער שמחר נועד לנו יום יפה ושמש נפלאה! ומה זה אומר לך אשתי היקרה ? " המתינה ואמרה: - " בעלי היקר, כל יום אתה הופך ליותר ויותר אידיוט. גנבו לנו את האוהל ! "


מורה: "למה, למה זרקת עליו אבנים?!" תלמיד: "הוא התחיל איתי!!!" מורה: "אז למה לא קראת לי???" תלמיד: "למה מה, אתה יודע לזרוק אבנים יותר טוב ממני?!?


ילד קצת מעופף הגיע לביתו וגילה שחדרו מלא בג'וקים. מיד הלך לבית מרקחת, למצוא לזה פיתרון. המוכר שם הציע לו כדורי נפתלין. הילד חזר הבייתה עם קופסא של כדורים, וניסה את השיטה. למחרת, הוא חזר לבית מרקחת, וביקש מהמוכר עוד עשרים קופסאות. המוכר: "מה?!?!? למה עשרים?!?!" הילד: "מה נראה לך, שכל כדור פוגע?!?!"


זוג זקנים יצאו מבית אבות והלכו לטייל בעיר. כשהתעייפו, הם ישבו בגן העיר והזקנה בקשה מהזקן לקנות לה גלידה. היא הדגישה: "אני יודעת שאתה ממהר לשכוח, אז אל תשכח לשים דובדבן על הגלידה..." הזקן: "אל תדאגי, אני אזכור..." הזקן יצא לקנות את הגלידה, וכעבור שעה חזר והביא לה המבורגר. "אתה רואה?" אמרה הזקנה, "ידעתי שתשכח. למה לא שמת קטשופ?!?"


משוגע אחד רוצה לצאת מבית משוגעים. הוא הולך עם תיק על הגב ונעל על הכתף. הוא מגיע לשומר, השומר אומר לו: "מה אתה עושה?" "אני רוצה לצאת מבית המשוגעים" השומר חושב מעט ואומר:"אוקיי, מה יש לך על הגב?" "תיק" "ומה יש לך על הכתף?" "זה פוקי הכלב שלי"... השומר:"טוב תחזור עוד שנתיים, נראה אם מגיע לך לצאת" לאחר שנתיים שוב חוזר המשוגע עם תיק על הגב ונעל על הכתף. הוא מגיע לשומר, השומר אומר לו: "מה אתה עושה?" "אני רוצה לצאת מבית המשוגעים" השומר חושב מעט ואומר:"אוקיי, מה יש לך על הגב?" "תיק" "ומה יש לך על הכתף?" "זה פוקי הכלב שלי"... השומר:"טוב תחזור עוד שנתיים, נראה אם מגיע לך לצאת" כך כמה פעמים.... עד ש: השומר:"מה אתה עושה?" "אני רוצה לצאת מבית המשוגעים" "מה יש לך על הגב?" "תיק" "ומה יש לך על הכתף?" "נעל" השומר משחרר אותו. לאחר כמה צעדים מחוץ לבית המשוגעים המשוגע פונה לנעל שעל כתפו בשמחה ואומר: "הא פוקי, איך עבדנו עליו........"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה